Novogodišnja rezolucija 2017-01-04T14:11:31+00:00

canva-photo-editor-vecaPut od 7 milja počinje jednim korakom – krenimo na put promjena u Novoj 2017.

Početak godine je odlično razdoblje za donošenje novih, zdravih odluka o promjeni načina života.
To je vrijeme promišljanja, odbacivanja starih obrazaca i stvaranja novih, pozitivnih vrijednosti kako bismo se osjećali i živjeli bolje i kvalitetnije u 2017. godini. Jer upamtite nitko nam ne može pomoći koliko možemo MI sami sebi.
Davno, prije 20 godina donijela sam odluku da ću svake godine pisati listu ciljeva i da ću ukoliko bude moguće ostvariti barem 10 % od zadanog. I tako sam krenula… U početku su to bili male, skromne promjene, jer vjerujte nije lako mijenjati ustaljene navike, da bih danas donosila i što je najbolje i ostvarila puno veće ciljeve i do 100%. Da, sve je moguće ako to i uistinu želite i zato ne bojte se donositi dobre odluke, mijenjati sebe i svoj način života ako s nečim niste zadovoljniji jer samo tako možemo osobno rasti i razvijati se.

Za početak krenite od malih promjena i promatrajte taj predivan čin realiziranih ciljeva.

1.  Svakodnevno pijem čašu mlake vode s limunom.
2.  Jedem 5 obroka na dan.
3.  Umjesto slatkiša konzumiram: voće, suho voće i crnu čokoladu.
4.  Jednom mjesečno postim samo na cijeđenim voćnim / povrtnim sokovima.
5.  U zimskom periodu čistim bubrege: pijem čajeve od koprive, medvjetke i troskota.
6.  U proljetnom periodu detoksiciram jetru: jedem trpku hranu; radić, maslačak, artičoke, uzimam suplemente na bazi sikavice.
7.  U ljetnom periodu odmaram crijeva od okidača koji najčešće uzrokuju intoleranciju: kava, alkohol, gluten, mliječni proizvodi, sojini proizvodi , kukuruzni proizvodi, šećeri sa nastavkom (oza), neorgansko crveno i bijelo meso.
8.  U jesenskom periodu jačam imunološki sustav konzumirajući plodove jeseni tamnih boja,
suplementiram se antioksidantima na bazi algi i beta glukana iz gljiva.
9.  Radim vježbe svjesnog disanja svakodnevno 7 minuta.
10.  Svakodnevno vježbam barem 5 minuta.
11.  Svakodnevno ujutro ili navečer radim zahvalu na tom danu.
12.  Jednom mjesečno imam vrijeme samo za sebe (masaža, meditacija, čitanje, glazba, šetnja).

Dr. sc. Silvija Zec Sambol, dr. integrativne medicine