Plaćanje i dostava 2016-11-10T17:12:00+00:00

Plaćanje

Odabrane i naručene proizvode možete platiti na dva načina:

  • virmanom/ opća uplatnica/ Internet bankarstvo uplatom na naš transakcijski račun
  • kreditnom karticom

Neregistrirani korisnici odabiru način plaćanja nakon upisa podataka za dostavu, a registrirani i prijavljeni u jednom koraku. Specifičnosti svakoga od načina plaćanja pročitajte na ovoj stranici. Po uspješnoj narudžbi poslat ćemo vam potvrdu e-mailom sa svim detaljima.

VIRMANSKOM UPLATOM

Po završetku kupovine s odabirom virmanskom plaćanja, obradit ćemo Vašu narudžbu i e-mailom ćemo Vam poslati predračun. Račun možete platiti u banci, pošti ili internet bankarstvom. Troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije ovim kod ovog načina plaćanja nisu uključeni u cijenu.

Naručene proizvode pakiramo i šaljemo tek po primitku uplate. U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 3 radna dana, smatrati ćemo da ste odustali od narudžbe.

 KREDITNOM KARTICOM

Omogućujemo sigurno plaćanje karticama American Express, Visa, MasterCard, Maestro, Diners i Discover.

Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na našim serverima. Sve povjerljive podatke kod plaćanja kreditnom karticom, štiti WSpay™ Payment Gateway sustav.
Sve o njemu i načinu zaštite vaših podataka pročitajte na njihovim stranicama.

Vašu karticu teretimo odmah u trenutku narudžbe odnosno vaše potvrde narudžbe. U slučaju da se naknadno utvrdimo da ipak proizvod nije raspoloživ, uplaćeni iznos vraćamo kupcu na način koji njemu odgovara.

Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, odaberite neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica nemamo podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

RAČUN

Račun za naručene proizvode dostavljamo u pošiljci zajedno s proizvodima.

Dostava

PODRUČJE DOSTAVE

Robu dostavljamo isključivo na cijelo područje Republike Hrvatske.

TROŠAK DOSTAVE

Dostava je BESPLATNA za sve narudžbe iznad 300,00 kn. Cijena dostave za narudžbe manje od 300,00 kn:

  • do 199,00 Kn dostava iznosi 30,00 Kn
  • od 200,00 do 299,00 Kn dostava iznosi 20 Kn
  • > 300,00 Kn dostava je besplatna

Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave za područje Hrvatske.

Kad primimo vašu narudžbu, naručenu robu predat ćemo na dostavu tvrtki Overseas Express.

VRIJEME ISPORUKE

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 13 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 13 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 13 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Narudžbe zaprimljene radnim danom do 16 sati šaljemo isti dan. Narudžbe zaprimljene iza 16 sati šaljemo sljedeći radni dan osim vikendom.
Naručene proizvode dostavlja Overseas Express. Vrijeme dostave je 24-48 sati (osim otoci). Zbog specifičnosti dostave, točan termin dostave paketa na otoke možete saznati prilikom narudžbe. On ovisi o otoku i danu naručivanja i uglavnom iznosi između 24-72 sata. Ukoliko želite nešto napomenuti, molimo navedite to pod “napomena” prilikom naručivanja.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

Kod kupljenih proizvoda treba provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti i djelatnike Internet trgovine BOSK d.o.o. kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka.